מציאות החיים משתנה ומציבה לפנינו אתגרים רבים, בתקופה זו מטופלים רבים מוצאים את עצמם עקב נסיבות שונות מנותקים מאפשרויות טיפול פרונטליים. למזלנו אנו חיים בעידן דיגיטלי שמאפשר טיפול רפואי שמשלב את השימוש בקדמה הטכנולוגית ובמיומנויות חדשות שרופאים מתחומים שונים רוכשים בתחום השירות און ליין, ללא פגיעה באיכות השרות המקצועי.

מזה שנים רבות ניתנים שירותי פסיכיאטריה מרחוק במדינות מפותחות בעולם וגם בארץ בשנים אחרונות שירות מרחוק טופס תאוצה.  גופי מחקר מוכיחים כי האבחון והטיפול הפסיכיאטרי המתקיימים באמצעות תקשורת וידאו זהים ביעילותם לאלה הניתנים פנים אל פנים.    

כאן במרפאה של ד"ר דני בלוצרקובסקי במקביל לטיפול הפרונטלי ניתן גם שירות של בדיקה ויעוץ פסיכיאטרי מרחוק דרך וידאו. כל הפרטים על התחברות ונוהלי הבדיקה נמסרים טרם הבדיקה. מטרת השירות הנה להנגיש שירותי אבחון וטיפול פסיכיאטריים באמצעות טכנולוגיות תקשורת חדישות ומתקדמות. באמצעות השירות ניתן לבצע אבחון, טיפול ומעקב פסיכיאטרי. התקשורת בין המטפל והמטופלים מתבצעת באמצעות מערכת תקשורת וידאו המספקת תחושה שהשיחה מתנהלת פנים אל פנים.   

לשירותים הפסיכיאטרים הניתנים מרחוק שני יתרונות עיקריים:

מתן שירות פסיכיאטרי מקצועי לתושבים רבים בפריסה גאוגרפית רחבה, בין היתר לאלו שהשירות הרגיל אינו זמין להם מסיבות שונות.

שימוש בטכנולוגיות חדישות אשר מהוות כלי הערכה יעיל ואיכותי ביד המטפל ובעלות יתרונות אבחוניים וטיפוליים רבים ביחס למפגש פנים אל פנים.

הנחיות לשירות: יעוץ ראשוני, במידת האפשר נא להצטייד במשחק "דוקים", דפים A4 לבנים, טושים, עט או עיפרון. להסביר לילד שידבר עם רופא דרך הפלאפון או אמצעי תקשורת שקיים בבית (טא\בלט, מחשב). במידה ויש מידע רפואי קודם: בדיקה פסיכיאטרית, בדיקה נוירולוגית, אבחונים ובדיקות דם עדכניות, נא להעביר טרם הבדיקה למייל של המרפאה dany@drdany.com . כמו בכל בדיקה פסיכיאטרית יש צורך בהסכמת שני ההורים.

ניתן ליצור קשר וקביעת תור בטלפון 0549044212, לפרטים נוספים www.drdany.com

הזמנת תור למרפאה

Odoro Integration Test
דילוג לתוכן